جک و عکس وخنده و پ نه پ اخبار ومطالب جالب و....... div style="border-width: 0px; z-index: 1000; position: fixed; right: 0px; top: 0px;"> امید به یافتن موجودات فضایی(همچی در مورد فضایی ها)
اهرام مصر بیگانه UFO اتصال   افسانه باستانی مصر Tep Zepi ، یا از ساعت اول بگویید. در این سن به عنوان یک توصیف شده است که “خدایان آسمان” آمد کردن به زمین و مطرح در زمین از گل و آب. آنها ظاهرا از طریق هوا را در پرواز “قایق” و آورده قوانین و خرد انسان را از طریق یک خط سلطنتی از pharaohs پرواز. 

 

البته ، این همه را از پنجره انداخته بود که مسیحیت همراه بود. به یاد داشته باشید که از یکی از خدایان ، و تنها ‘مذهب’ که در آنجا بود. هیچ باورهای متناقض؟ چرا؟ خب ، چرا که حقیقت است ، نه ایمان بود. کلیسا مدرن را که شما اعتقاد دارید که آن را تنها یک اسطوره. اما شما باید خودتان را بر روی لبه تیغ صورت تراشی occams بخواهد ، آن چه به راستی در واقع شده است به احتمال زیاد؟ که در یک مسابقه بسیار پیشرفته بیگانه بود و مخدوش کردن استخر ما ، gen مانند همه فرهنگ ها anceint دیگر هم رای بودن با یا ، که روح ریشو در آسمان اساسا ZAP رفت ، و ما را در شش روز ساخته شد. (و در بازگشت در هفتمین لگد)

خوب ، حداقل concurs bibler که او “ما را در تصویر خود ساخته”

که بسیار درست است. خرید آن trally فقط یک confict در متون کتاب مقدس خود. منظور من ، به “را در یکی از آنهایی خود تصویر” نمیکند که وجود دارد را به یک تجلی فیزیکی از یک کربن بر اساس می شود؟ البته آن را کند. Funny چگونه کتاب مقدس این آدرس هرگز.

  در آغاز ، در ره خدا توانا و همسرش مهره وجود داشته است. ره – Harakhte است که به عنوان یک خورشید بالدار دیده می شد دیسک. مهره تولد به ازیریس بخشید. در زمان تولد ازیریس ‘،’ یک صدای بلند در سراسر جهان شنیده شد ، و گفت ، “پروردگار همه زمین است متولد شد.”

ازیریس که توانا نصف پادشاه خدا.

ازیریس پادشاه بزرگ و توانا شد. او در مورد شغل و civilizing مردم او رفتم. او به آنها آموخته کشاورزی و دامداری. او داد آنها را یک کد از قوانین را به زندگی با آنها را نشان داد و به روش های مناسب که در آن به پرستش خدایان. مصر یک زمین بزرگ در زیر نوع خود و حکومت مهربان تبدیل شد. مطالب او را پرستش خرسند زمینی که او قدم برداشتهاند. هنگامی که مصر متمدن بود ، ازیریس را به سمت چپ آورد تعالیم او را به سرزمین های دیگر.

P’TAH (خدایان از آسمان به زمین را از آسمان آمدند دیسک سخت) نصب شده به عنوان اولین مصر الهی فرمانروا خود پسر بعد و بعد و سپس تقسیم پادشاهی مصر بین ‘ازیریس خدایان و SETH که جنگیدند کنترل پادشاهی. پس از ازیریس ، کشته شد resuscitated و resurrected ، محل خود را بر روی تخت بر HORUS توسط پسر خود ، مادر که ایسیس بود گرفته بود.

سپس HORUS مصر علیا و سفلی شده توسط ارباب زمین داده شد در نتیجه تبدیل شدن به وارث مشروع در بعد خط اوزیریس از جانشینی ، تشکیل شده بود که سلطنت الهی یک اتصال همیشگی. (برای درک تاریخ مصر ، باید یکی از آثار Sitchin را در مورد تمدن سومر و اتصال خود را به مصر را بخوانید.)

خوب ، پس چه کسی / چه ساخته شده از اهرام؟ این هرم بزرگ را تنها بازمانده از همه هفت شگفتی باستانی است. واقع در Ciaro ، مصر ، هرم amazes هنوز هزاران نفر از دانشمندان و مهمان عزیز در هر سال است.

این هرم بزرگ را به اعتقاد بر این است که بیش از 20 سال گستردگی که ساخته شده است. هرم است تا بزرگی و بنابراین کامل خواهد بود که ما قادر به ساخت چیزی در این روز و سن که در مقایسه خواهد شد. هر یک از محدوده سنگ غول از 1 تا 20 هزار تن در سال ، وزن ، و در هرم بزرگ شامل بیش از 100،000 چاه سنگ و. اما مصری بود بدون ماشین آلات ، موتور ، تجهیزات و یا ساخت و ساز. پس این سوال هنوز lurks ، که از هرم بزرگ ساخته شده است؟

نظریه ها و پیشنهاد مصریان ساخته شده است به این هرم ، اما این به ما می پرسد که چگونه مصریان hauled 20 تن سنگ قرار داده و آنها را کاملا صدها فوت بالا (145.75 متر ، 481 ft بالا).. پیشنهاد برخی از آنها ساخته شده است یک سطح شیب دار است که با سنگ و رفت از زمین به بالا.

این عیب را در آن نظریه این است که این سنگ ها را بیشتر از سطح شیب دار برای ساخت بیش از آن که برای ساخت هرم را. زمانی که هرم ، انجام شد که در آن بود به این سنگ ها بروید؟؟؟ به طوری که پرتاب شده تا کنون کردن که تئوری…

یکی دیگر از سوال است که چگونه آنها حرکت بود به این سنگ.. کارشناسان اصرار دارند که در مصر ساخته شده است که هرم پیشنهاد ، درختان پایین قطع شد و smoothed خاموش ، می شد و به عنوان غول غلطک زیر این سنگ 20 تنی استفاده می شود. اگر شما یک سنگ 20 تنی در 5 رول درخت ، درخت را بیش از حد کهنه شدن و بی دست و پا را به حمل و نقل دیگر ، بنابراین این لاگ خواهد بود در هر جای سنگ. با توجه به این واقعیت که بیش از 100،000 سنگ وجود دارد که این هرم را تشکیل می دهند ، شما می خواهم که مازاد از یک و نیم میلیون دلار نیاز درختان..

مشکل با این نظریه به دلیل نبود درختان در منطقه است. مصر افزایش می یابد برخی از درختان خرما ، که در مورد آن. و قطعا نمی خواهد قطع کردن تمام درختان تاریخ خود ، تاریخ را برای یکی از غذاهای اصلی در مصر!

هم اکنون هرم بزرگ بود ، بزرگترین و بلندترین تمام هرم هرگز ساخته شده است. از آنجا که مصریان سمت چپ را با ما در تمام جزئیات نوشته شده است خلاصه ای از هر رویداد را در مصر قابل تصور ، شما که فکر می کنم که از بزرگترین ساختمان هرم مورد بحث خواهد بود. اما از آن نیست. این هرم در Hieroglyphics خیلی زود به یک بار چند ارجاع شد. نوشتن مصر حاکی از این هرم بزرگ ایستاده بود قبل از اینکه مصری جمعیت این سرزمین. hieroglyphics باستان را نوشتههای مفصل از کشاورزی ، دادن تولد ، پرستش فرعون ، شکار ، ساختمان سازه ، و غیره ، اما در ساختمان این هرم بزرگ بود هرگز ذکر شده است.

  اگر آن را 10،000 کارگران در هر ماه بیش از یک دهانه از 20 سال انجام گرفت به ساختن هرم مانند متخصصین پیشنهاد ، خواهد بود وجود ندارد مردم به اندازه کافی در یک شعاع 500 مایل را به این ممکن است.

در واقع نوشتن باستانی مصر اغلب صحبت از انسانها از آسمان ، آسمان را باز و چراغ روشن و پایین آمدن به آنها تدریس و تکنولوژی و عقل آنها را خواهد داد. بسیاری از عکسها و نمادها شباهت ufo و aliens. احتمالا aliens از هرم بزرگ ساخته شده است. و این تکنیک های جامد مدت ساخت و ساز پایدار توسط مصری به تصویب شد.

هرم آمار آمار فازی و تاریخچه موقعیت از سه هرم جیزه هستند دقیقا با موقعیت از سه ستاره در کمربند از شکارچی ، هر دو را در جایگاه و در اندازه تراز وسط قرار دارد. در حالی که این امکان وجود دارد ، از آن که مشکلات بسیاری را برای مصری از لحاظ اندازه گیری مسافت های بزرگی را ایجاد نمایید. نه تنها این ، اما در واقع ، در آن زمان است که ظاهرا هرم ساخته شده بود (حدود 3000 قبل از میلاد) ، که ستارگان را تشکیل می دهند که از کمربند شکارچی دقیقا در زاویه درست نمی شد تا به مسابقه با اهرام. در صورتی که محل ستارگان است بازمیگردد بیش از هزاران سال ، در آن زمان است که از کمربند دقیقا تراز وسط قرار دارد با اهرام مصر است که در واقع پیش از میلاد) 10،500. یک زمان بود که ظاهرا هیچ انسان متمدن زندگی بر روی زمین وجود دارد.

یکی دیگر از این واقعیت را به حمایت از این است که ، اگر شما در نظر گرفته شود ابوالهول ، یک شیر با یک سر انسان و سپس در اندازه بدن نگاه ، شما می توانید ببینید که از بدن است که کاملا برای سر از یک شیر ، معتدل نه از سر انسان است. این بشر سر رسد tiny و احمقانه نشسته در بالای بدن است. این به این علت است که در واقع در ابوالهول 10،500 پیش از میلاد) ساخته شد ، در اطراف همان زمان به عنوان هرم ، با یک سر واقعی از یک شیر. مدارک و به حمایت از این است که نشانه هایی از فرسایش آب وجود دارد در سراسر ابوالهول. آخرین باری که در هر نوع آب وجود داشته است در این نزدیکی هست ، جدا از رود نیل است که در اطراف 10،000 پیش از میلاد). همچنین ، در صورت فلکی شیر و شیر (به این ترتیب از نزدیک به ابوالهول مرتبط) ، در واقع به طور مستقیم در پشت طلوع خورشید را در پیش از میلاد) 10،500. چرا که هرم بزرگ جیزه ، ساخته شده در 3،000 ، کامل هستند ، و هنوز هم ایستاده و قد بلند را به عنوان روز آنها ساخته شده است؟ (جدا از capstone و مبادی ادابی سنگ ، که توسط انسان ها در ساختمان از قاهره مجرد می شد) در هرم دیگر که ظاهرا در حدود 500 سال بعد ساخته شد ، تمام بنایی که جنس بنجل هستند ، و فاسد کردن. یک مثال از این هرم در خم مشهور ‘، که در خارج با طرف آغاز شده است که در یکی از زاویه ساخته شده ، سپس نوبت به ناگهان در وسط را به یک زاویه shallower. این به این علت است که زاویه در آن شده بود شروع شده بود خیلی هم آن را به شیب ایستاده هنگامی که به پایان رسید. آن را به این علت است که pharaohs اهرام مصر را دیدم که ایستاده بزرگ در زمین های خود و تصمیم گرفت که آنها می خواستند از اهرام خود هستند. اما آنها متوجه شد که آن را خیلی سخت تر بود به انجام بیش از شده بود به پایان رسید و انتظار می رود تا ساختمان احمقانه به دنبال ساختار است که حتی نمی آیند و نزدیک به مقایسه با آن قدر از زیبایی emanating از هرم بزرگ.

اگر شما را در محیط آن هرم و تقسیم آن به دو برابر قد ، کسب می کنید که یک عدد است که دقیقا به حرف شانزدهم الفبای یونانی عدد (3.14159…) تا پانزدهم رقمی معادل آن. شانس این پدیده اتفاق می افتد توسط شانس خالص است که قابل ملاحظه ای کوچک است. آیا مصریان باستان دانم آنچه را که حرف شانزدهم الفبای یونانی تعداد بود؟ نه به احتمال زیاد ، با دیدن آن به عنوان یک عدد محاسبه و نه به دقت به رقم چهارم تا قرن 6th ، و اهرام مصر را به آن محاسبه پانزدهم بود.

آنچه در مورد این واقعیت است که حتی از طرف آن ، پایه هرم است برخی از 757 فوت طول است ، باز هم یک اشکال مربع تقریبا کامل؟ هر زاویه را در پایه دقیقا 90 درجه است. در حقیقت ، از طرف یک تفاوت در طول چیزی شبیه به دو سانتی متر است که یک مبلغ باور نکردنی کوچک است.

آنچه در مورد این واقعیت است که هر چند در مصر نگهداری سوابق بسیار دقیق در مورد همه چیز را همیشه بود ؛ هر پادشاه آنها بود ، در هر جنگ آنها می جنگیدند ، و در هر ساختار آنها ساخته شده است ، از هیچ سوابق از آنها ساخته شده است که همیشه با داشتن اهرام وجود دارد؟

آنچه در مورد این واقعیت است که در مصر بودند و حتی اختراع چرخ هنوز نمی شوند ، اما بلوک که آنها مجبور به حمل برای ساخت اهرام حدود 2 هزار تن وزن در هر؟ 4،000 پوند.؟ چه آنها انجام… سیمان استفاده کنم؟ در واقع ، آنها مورد استفاده قرار سنگ بسیار ، که اگر شما انجام گرفته همه سنگ آنها استفاده می شود و آن را به 1 فوت مربع بلوک های برش ، آن را 3 / 2 از راه در سراسر زمین گسترش!

اگر شما را در طول خط است که در هرم دروغ و عرض جغرافیایی که در هرم دروغ ، 31 درجه و در شمال تا 31 درجه غربی (که این واقعیت است که آنها از همان شماره یک تصادف است؟؟؟) آنها هستند که در دو خط پوشش ترین ترکیب مساحت در جهان است. در ذات ، هرم مرکز تمام جرم زمین را از زمین تمام شده است!!

چگونه در مورد این واقعیت است که یک گروه از دانشمندان مدرن ، اقدام به ساخت یک هرم خارج بعدی را به یکی از واقعی با استفاده از تکنولوژی های مدرن ، و پس از چیزی شبیه به 100 روز ، موفق به ساخت یکی از حدود 40 / 1 از اندازه واقعی یکی؟؟؟ ؟

آیا می دانستید که ارتفاع هرم (481 فوت) است که تقریبا دقیقا 1 / 1 ، از 000.000.000 فاصله از زمین تا خورشید (480.6 میلیارد فوت)؟

آنچه در مورد همه از آن قارچ است که در اتاق پادشاه توتو ‘sنشد چه بود؟ قارچ که در روی زمین قبل از هرگز دیده شده است؟ آنچه در مورد نفرین فرعون است؟ شما تصمیم می گیرید ، که ساخته شده از اهرام؟؟؟؟؟

نوشته شده در یکشنبه سیزدهم تیر 1389ساعت 9:59 توسط مسافری از یک سیاره ی دور|
يک نظر
|
 

دوایر مرموز :

حدودا بیست سال است که هر چند یک بار در یکی از کشورهای اروپایی واقعه عجیبی اتفاق می‌افتد . داستان هم این است که شب می‌خوابند و صبح که بیدار میشوند می‌بینند که در مزارع گندم دایره‌های بزرگی ایجاد شده است . این اتفاق نمی‌تواند عادی و یا شوخی و جعلی باشد . گذشته از این یک شبه نمی‌شود چنین اشکالی را با آن دقت در مزارع ایجاد کرد . در این بین بحران دایره‌های گندمزاری متوقف نشده است ، بلکه توسعه نیز یافته و جالب است که اشکال هندسی ، سال به سال هندسی‌تر ، پیچیده‌تر و پرکارتر شده‌اند .

 

ژاپنی‌ها موضوع را آنقدر جدی تلقی کرده‌اند که هیات‌هایی را برای بازدید از این دایره‌ها به اروپا و آمریکا فرستادند . نظر نهایی اینست که این اشکال ثمره هنرنمایی موجودات فضایی باهوشی است که سوار بر بشقاب پرنده به زمین می‌آیند و بوسیله اشکال مرموز برای ما پیغام می‌گذارند و دوباره به سیاره خود بر می‌گردند .

آزمایشها و بررسی‌های شبانه با کمک دوربینهای مادون قرمز و میکروفن‌ها ثابت کرده‌اند که این اشکال عجیب و غریب و شاید در باطن پر معنی ، شب هنگام و در کوتاه‌ترین زمان و بدون ایجاد کمترین سر و صدایی یا تظاهرات عینی و گویی که بطور صد در صد نامریی بوجود آمده‌اند .

این اشکال در طول ۲۰ سال گذشته هندسی‌تر ، هنری‌تر ، پیچیده‌تر و پر طرح‌تر شده‌اند . مثلا دایره‌ها بزرگتر شده‌اند . گاهی دایره‌ها مانند حلقه‌های سمبل المپیک تو در تو هستند و در یک مورد هم یک مثلث نیز به آنها اضافه شده است . اشکالی هم شبیه حشرات و ماهی‌ها عینا مانند آثار نقاشی ماقبل تاریخ که در غارها کشف شده‌ دیده شده‌اند . در کل کسی که این اشکال را ایجاد کرده است در نوعی خط تصویری نظیر خط هیروگلیف مهارت داشته و خواسته است که با زبان بی زبانی به ما چیزهایی بگوید .

برخی از محققینی که ماجرا را مورد بررسی قرار داده‌اند ، می‌گویند که این اشکال از فضا و با کمک نوعی اشعه شبیه اشعه لیزر دایره‌وار سوزانده می‌شوند و بعید نیست که در حین عمل ، صدای خش و خش مانندی نیز بلند شده باشد . ولی در کل از روی شکل‌های این مزارع باید نتیجه گرفت که فاعل هر کسی که باشد ، روحیه اعتدالی دارد و از هندسه و هنر چیزهایی سرش می‌شود و در ضمن با طبیعت هم سر و کار دارد . بطور کلی می‌توان گفت که آنها موجودات بی آزار و صلح جویی هستند و می‌خواهند ، خود را به نحوی از انحا با طبیعت زمین تطبیق دهند و به ما حالی کنند که ما هم هستیم .

نیرویی که بتواند ساقه‌های گندم را خم کند ، الزاما باید ویژگیهای خاصی نیز داشته باشد . چون در بعضی از گندمزارها ساقه‌های گندم در این اشکال بریده و یا سوزانده نشده‌اند ، بلکه خیلی تمیز و پاکیزه با زاویه ۹۰ درجه خم و خوابانده شده‌اند . یعنی به بوته گندم امکان داده شده است که به رشد خود ادامه دهد ولی نه بصورت قائم ، بلکه بصورت افقی .

مسئله کشف و تشخیص آثار رادیواکتیو در این اشکال ، موضوع را پیچیده تر کرده است . در تمام اشکال ، آثار تشعشعات رادیو اکتیو بتا و گاما ( البته با شدت ضعفهای متفاوت ) تشخیص داده شده است و آزمایشگاه‌ها نظر داده‌اند که در بعضی از مزارع ، مقدار اشعه بتا و گاما زیاد و در برخی کم است .

تشکیلات موسوم به حلقه‌های کشتزار ، اغلب در مزارع غلات پدید می‌آیند و طی فرآیندی که به پیدایش آنها می‌انجامد ، گیاهان به نحوی اسرار آمیز بر روی زمین می‌خوابند . بدین صورت الگو‌هایی پدید می‌آید که یک باره و بی آنکه در روشنایی روز پیش از آن ، کسی آنها را دیده باشد ، توجه مردم را به خود جلب می‌کنند .

شواهد موجود نشان می‌دهند که وقوع این پدیده‌ها ، از اوایل قرن بیستم به بعد ، سال به سال افزایش یافته است ، به طوری که در دهه ۱۹۶۰ به رویدادی آشنا تبدیل شده و از دهه ۱۹۷۰ به بعد توجه اذهان عمومی را به خود جلب نموده است . از سال ۱۹۷۲به بعد ( یعنی سال مشاهده عینی صحنه وقوع توسط باند و شاتل وود ) تاکنون در حدود ده هزار گزارش از پیدایش مستند حلقه‌های کشتزار با اشکال گوناگون ، در نقاط مختلف جهان ارائه شده است . قطر بعضی از این حلقه‌ها به یک کیلومتر می‌رسد و برخی دیگر از آنها مساحتی بالغ بر ۱۹ هزار متر مربع را می پوشانند .

در این تصویر ، صورت یک موجود نقش بسته است !

نکته جالب و شگفت انگیز دیگری که در این باره وجود دارد ، مسئله تحول و تکامل تدریجی این طرح‌ها میباشد . امروزه شاهد پدیدار شدن نگاره‌های هندسی بغرنجی هستیم که از روابط ریاضی پیچیده‌ای پیروی می‌کنند و جالب آنکه در برخی موارد ، این نگاره‌ها ، نمایانگر نقوش و طرح‌های مقدس اقوام و ملل مختلفی از سراسر جهان هستند .

نکته قابل ذکر دیگر ، نحوه خمیده شدن ساقه‌ها و ارتباط آن با ساختمان آنهاست . ساقه گیاهان علفی ، بندها یا گره‌هایی دارند که از وظایف آنها ، ایجاد استحکام در گیاه است . این بندها ، مجهز به روزنه‌هایی برای ایجاد امکان خروج بخار آب هستند . تجمع آب در محل بندها و فشار آن ، موجب راست ایستادن ساقه و در نتیجه ، موجب سر پا ماندن گیاه می‌شود . در صورتی که دما افزایش یابد ، آب به بخار تبدیل می‌شود و منافذ موجود در بندها ، راه را برای خروج بخار می‌گشایند . این ساز و کار ، راهی برای تنظیم دما و خنک نگه داشتن گیاه است ، که البته به از دست رفتن عامل استحکام و خمیده شدن ساقه گیاه می‌انجامد .

بررسی‌های میکروسکوپی نشان داده است که به هنگام پیدایش حلقه‌های کشتزار ، دقیقا همین عامل است که به خوابیدن رستنی‌ها بر روی زمین می‌انجامد . در واقع ، چنین به نظر می‌رسد که نوعی عامل خارجی باعث می‌شود در ناحیه بندها ، دما افزایش یابد . البته این خوابیدن برای رستنی‌های خشک شده و آماده درو نیز گزارش شده است .

نکته شگفت انگیز دیگر اینکه اثر این عامل خارجی ، انتخابی است . یعنی بندهایی که تحت تاثیر قرار می‌گیرند و جهت و میزان خمیدگی آنها ، بسته به طرحی که پیاده می‌شوند ، در بخش‌های مختلف تغییر می‌کند . مثلا ممکن است در یک سمت الگو ، نخستین بندهای بالاتر از سطح زمین ، آب از دست بدهند و در سمت دیگر ، دومین بندها . به این ترتیب ، به راحتی می‌توان آثار تقلبی را از نمونه‌های اصلی تشخیص داد . خم کردن ساقه‌ها با دست یا هر وسیله مکانیکی دیگری ، علاوه بر ایجاد آسیب در گیاه ، منجر به بروز خمیدگی‌هایی می‌شود که عمدتا در میان فواصل بندها و نه در خود آنها به وجود می‌آیند .

ساز و کار فوق نشان می‌دهد که احتمالا تابش امواجی نظیر مایکروویو که به صورت منفرد بر برخی از بندها اثر می‌کند ، عامل پیدایش الگوی خمیدگی هاست . با توجه به پیچیدگی هندسی طرح‌ها ، چنین می‌نماید که نوعی وسیله هدایت کننده اصلی ( نظیر یک رایانه ) فرمان‌های مقدماتی را به یک دستگاه عمل کننده نهایی ( نظیر دستگاه مولد پرتوها ) می‌فرستد و این دستگاه دوم ، اثر قابل مشاهده را بر بندهای ساقه اعمال می‌کند .

بررسی خاک مزارع در بخش داخلی طرح‌های مربوط به حلقه‌های کشتزار ، توسط دانشمندی به نام کالین اندروز ، نشان داده است که میزان تشعشع الکترومغناطیسی آن ، تا ۱۰۰ ٪ بیشتر از حد عادی است و گزارش‌های ارائه شده ، مشخص کرده‌اند که در سالهای متعاقب این رویداد ، منطقه تحت تاثیر ، تا ۴۰ ٪ با افزایش محصول رو به رو شده است .

همچنین ، اندازه‌گیری‌های مربوط به گسیل انرژی ، آشکار ساخته‌اند که تا چندین روز پس از پیدایش حلقه‌ها ، نوعی انرژی در محدوده فرکانس ۵ کیلو هرتز ، از منطقه ساطع می‌شود که برخی از افراد حساس ، آن را در قالب صدایی لرزان می‌شنوند .

بسیاری از کسانی که از این حلقه‌ها بازدید می‌کنند ، دچار واکنش‌های جسمی خاصی می‌شوند که از آن جمله می‌توان به حالت تهوع ، سردرد ، گیجی ، احساس قلقلک و دردهای گوناگون اشاره کرد . نظیر این نشانگان را می توان در ناخوشی‌های حاصل از تاثیر پرتو رادیو اکتیو نیز مشاهده کرد .

گفته می‌شود که ساعت‌ها ، تلفن‌های همراه ، دوربین‌های عکاسی و به ویژه دستگاههای الکترونیکی که برای بررسی وارد منطقه می‌شوند ، دچار اختلال می‌شوند و نیز ادعا می‌شود که قطب نمای هواپیماها ، در بالای این مناطق ، به صورت دیوانه وار به چرخش در‌می‌آید .

اشخاصی که شاهد پیدایش حلقه‌های کشتزار بوده‌اند ، متوجه تابش سرخ رنگی بر سطح زمین شده‌اند . خمیده شدن گیاهان در ۵ دقیقه اتفاق می‌افتد و در این مدت ، هیچ کس ، شخص یا وسیله‌ای را که بتوان این رویداد را به آن نسبت داد ، ندیده است .

در برخی موارد ، پیدایش اشکال پیچیده این حلقه‌ها با برخی حوادث عجیب همراه بوده است . مثلا دیده شده است که سگ‌های مجاور یک منطقه در فاصله ساعت ۲ تا ۴ بامداد پارس کرده‌اند و صبح روز بعد ، پیدایش حلقه‌ای در آن منطقه گزارش شده است ، و یا دیده‌اند که احشام ، پس از ورود به محوطه حلقه‌ها بیمار شده‌اند . در دامنه تپه‌ها ، متوجه وزش بادهای عجیب شده‌اند و همچنین مشاهده گوی‌های نارنجی نورانی ، شنیدن صداهای خش خش مانند عجیب و ظهور مکرر اشیاء پرنده ناشناس ، از دیگر وقایع پس از ظهور حلقه‌ها بوده‌اند .

این تصویر عینا بر روی پلاک همسر توت ان خامون فرعون مصر نقش بسته بود و موجب تعجب دانشمندان گردیده است ! این تصویر عینا در اهرام مصر باستان وجود دارد ! این تصاویر و اشکال هندسی دلیلی بر اثبات وجود رابطه‌ای مابین فراعنه مصر و سرنشینان یوفو میباشد .

مشهورترین تصویر قدیمی مستندی که وقوع پدیده حلقه‌های کشتزار را نشان میدهد ، یک گراور یا حکاکی چوبی ، متعلق به سال ۱۶۷۸ میلادی در انگلستان است . در این اثر ، موجودی شیطانی به تصویر در آمده است که با داسی بلند ، مشغول دروی مزرعه غلات در قالب الگویی عجیب و خاص است .

این تصویر در سال ۱۹۹۲ ایجاد شده است . اگر دقت کنید عین همین تصویر در آثار باستانی اینکاها در امریکا دیده می‌شود . واقعا باور نکردنی است ! طول این تصویر ۱۳۰متر و عرض آن ۴۰ متر است ! مکان در گراسدورف آلمان میباشد . این تصاویر و اشکال هندسی دلیلی بر اثبات وجود رابطه‌ای مابین سرخ پوستان امریکا و سرنشینان یوفو میباشد .

نوشته شده در یکشنبه سیزدهم تیر 1389ساعت 9:52 توسط مسافری از یک سیاره ی دور|
نظر بدهيد
|
 

لوح پایونیر

 

 
 
 
لوحی که بر پایونیر ۱۰ متصل شده‌بود.
 
لوح پیشگام

لوح‌های پایونیر، دو لوح آلومنیومی هستند که بر فضاپیماهای پایونیر ۱۰ (در ۱۹۷۲) و پایونیر ۱۱ (در ۱۹۷۳) قرار گرفتند، تا در صورت رسیدن به موجودات فرازمینی پیامی تصویری از بشریت را به آن‌ها برسانند. این لوح‌ها پیکر برهنهٔ یک انسان مذکر و مونث را به همراه نشان‌هایی برای ارائهٔ اطلاعات از مرکز فضاپیما را در بر داشتند.

در سال ۱۹۷۲ فرانک دریک و کارل ساگان دو تن از دانشمندان ناسا لوحی را طراحی کردند که شامل تصاویری از یک مرد و زن برهنه، دیاگرام طول موج و بسامد هیدروژن و مجموعه‌ای از نقشه‌هایی بود که مکان منظومه شمسی، خورشید و سایر سیارات منظومه شمسی را مشخص می‌کرد. آنها این لوح را که از جنس آلومینیوم بود و ابعادی در اندازه ۲۲*۱۵ سانتی متر داشت به پایه آنتن فضاپیمای پایونیر ۱۰ متصل کردند. فضاپیمای پایونیر اولین شی ساخت بشر است که منظومه شمسی را ترک کرده‌است. این طرح بخاطر پیچیده بودن در رمز گشایی مورد انتقاد بعضی دانشمندان قرار گرفت.

نوشته شده در یکشنبه سیزدهم تیر 1389ساعت 9:46 توسط مسافری از یک سیاره ی دور|
نظر بدهيد
|
 

بشقاب پرنده در ماه

بیش ار پنج میلیون سال است که هرزگاهی اخباری از رویت بشقاب پرنده ها و انسانهای فضایی گزارش شده است. تاکنون هزاران برگ پرونده محرمانه برای اثبات این پدیده ها تحت بررسی قرارگرفته اند ولی هنوز هم بسیاری از جوانب مربوط به (فضایی ها) ناشناخته باقی مانده است . موضوع دانشمندان نسبت به این گزارشات نیز وضعیت را بغرنج تر مینماید. به نظر میرسد که آنها مایلند این حرفها را رد کنند ولی باز هم چندان به حرف خود اطمینان ندارند.فضایی ها ارتباط نزدیکی به ارتش ، علوم و سیاستهای تحقیقاتی قدرتهای جهانی دارند و این موضوع در برخی از مدارک محرمانه موسسات سری دولت هایی همچون آمریکی مثل CIA،FBI وزارت اطلاعات ، ناسا و NORAD (فرماندهی دفاع هوایی آمریکای شمالی) وجود دارد. برخی بر این باورند که موسسسات نه تنها از وجود فضایی ها آگاه هستند بلکه سعی دارند تکنولوژی شبیه به تکنولوژی فضایی ها را نیز بسازند و ظاهراً به دانشمندان گفته شده است که چشم خود را بر این موضوع ببندند و در نتیجه موسسات سری به راحتی آزمایشات مخفی خود را انجام میدهند.

 

(ائوناردو اسپرینگ) فضایی شناس ((ufologist آمریکییی از طریق منبعی موثق (که میل دارد نامی از او ذکر نشود) مدرکی بدست آوردکه حکایت از وجود موجودات فضایی داشت . این مدرک متعلق به شانزدهم جولای سال 1947 است و ظاهراً قطعه ای از یک (شی پرنده)است.در آن سال پس از کشف این شی وقتی واحدهای نظامی و نیروی هوایی آمریکا این قطعه را مورد بررسی قرار دادند ، به این نتیجه رسیدند که به دلایل مختلفی ممکن نیست ساخت کشور آمریکا باشد و با اطلاعات دقیقی که دارند شوروی نیز نمی توانسته آن را بسازد . وقتی کارشناسان نظامی آن شی را دقیق تر مورد بررسی قراردادند ، قطعه ای شبیه به یک موتور اتمی درون آن یافتند.احتمالا این نیروگاه شبیه به یک تبادل گر حرارتی دکل کیگرده است. یک قطعه پرنده نیز در قسمت جلویی این شی قرار دارد. دلایلی در دست است که نشان می دهد این شی با کنترل از راه دور هدایت می شده است.آیا این وسیله دلیلی برمجود آدم فضایی کاملا پیشرفته نیست؟ و به گفته این محقق جالب اینجاست که آن موسسات سری ابر قدرت های دنیا از این وسیله بهره گرفته اند و از روی آن بمب اتمی را ساخته اند.

آدم فضایی ها در ماه در سال 1969 سفینه (آپولو11)به ماه فرستاده شد . گروه فضانوردان از جمله (آرمسترانگ)،(کالینز) و(اولدرین) پس از چندین ساعت حرکت به سوی ماه خبر دادند که چند گلوله نورانی اطراف پایه های سفینه هستند و با همان سرعت به دنبال آن حرکت میکنند . این گزارش کارکنان مرکز کنترل را نگران کرد . سه روز گذشت و هیچ انفجاری رخ نداد و آنها به ماه رسیدند. دستیار آرمسترانگ سالها بعد در این باره می گفت: ( گلوله های نورانی در فاصله سه فوتی ما بودند . سه بشقاب پرنده به قطرهای پانزده تا سی متر . مثل اینکه از یک مخزن اصلی جدا شده بودند. صداهای عجیبی از فرستنده ها می آمد . آرمسترانگ موج فرستنده را عوض کرد و به اوپراتور گفت: ( میخواهم بدانم جریان چیه؟) اوپراتور خبر نداشت چه شده است و پرسید: ( چی شده ؟ آنجا اوضاع خوبه) یکی از فضانوردان گفت:( قربان یک چیزهای بزرگی کنار دهانه انفجار سفینه هستند. خداوندا! مثل اینکه روی آن نشسته اند.انگار از روی ماه دارند به ما نگاه میکنند ) پنج ساعت بعد که روحیه ها کمی بهتر شد آرمسترانگ و اولدرین تصمیم گرفتند از سفینه خارج شوند و به کالینز گفتند در سفینه آماده بماند تا در صورت بروز خطر به سرعت از ماه فرار کنند . دو فضانورد از سفینه خارج و در تاریکی گم شدند.در حالی که خانواده هایشان با چشمان هراسان بر روی زمین به مونیتورها خیره مانده بودند . زمان به کندی میگذشت تا اینکه بالاخره آرمسترانگ و اولدرین باز گشتند و آرمسترانگ آن جمله تاریخی را گفت( برای یک مرد قدم کوچکی است ولی برای بشریت پرشی بلند)آنها اثری از شی های فضایی پیدا نکرده بودند اما سالها پس از آن فضانوردان بارها و بارها چیزهاب مشکوکی را در اطراف خود دیده اند.

آیا فضایی ها وجود دارند؟در حالی که هرگز سند مطمینی از وجود موجودات سیارات دیگر در دست نیست ولی بسیاری از مردم نمیتوانند قبول کنند که در کهکشانی به این بزرگی که اندازه آن در حدود صد هزار سال نوری است هیچ موجود زنده دیگری نباشد. این موضوع تا تا حدی پیش رفته است که در سالهای توجه خیلی ها به دولت آمریکا و ارتباط آن با فضاییها جلب گشته و در این رابطه داستانهای زیادی ساخته شده است و راست یا دروغ افراد بسیاری گزارش داده اند که با چشمان خود آدم فضایی را دیده اند.

نوشته شده در شنبه دوازدهم تیر 1389ساعت 11:40 توسط مسافری از یک سیاره ی دور|
نظر بدهيد
|
 

ملاقاتهايي با فرازمينيها

رانندگان کامیون (مکان : کاراکاس در ونزوئلا ) :

    صبح روز 28 نوامبر سال 1954 گوستاو گونزالس و کمکش خوزه پونس در یک کامیون کاراکاس را به مقصد پتاره که حدود بیست دقیقه با هم فاصل دارند را ترک کردند.ساعت 2 بعد از نیمه شب بود. به استناد شهادت ( با قسم به انجیل) آنها که بعدا در بایگانی پلیس ضبط شد ، این دو مردپس از پیمودن یک سوم راه به پیچ تندی رسیده و دیده بودند که راهشان توسط یک شئی نیمکرهای درخشان که حدود 4 یا 5 پا از جاده فاصله داشت و بحالت معلق بود ، مسدود شده است.     گونزالس و پونس از کامیون پیاده شدند تا از نزدیک این وسیله نقلیه غیر عادی را ببینند. گنزالس این اشتباه را که که یک مرد کوچک را که به طرفش می دوید ، گرفت. او بعدها به پلیس گفت که می خواست آن مرد را بعلت سد کردن معبر تسلیم قانون کند و اضافه کرد که از سبکی وزن آن دچار تعجب شده بود ، چون به تخمین او بیش از 35 پوند وزن نداشت. او شرح داد که مرد کوچک جز یک پارچه که کمرش را می پوشاند چیز دیگری بر تن نداشت و رنگ پوستش تیره و بدنش پوشیده از موهای زبر و کوتاه بود.     گونزالس ضربه ای بیش از حد تحملش دریافت کرد. او 15 پا آنطرف تر به زمین برخورد کرد. پونس به طرف مقر پلیس که یک چهار راه آن طرف تر بود دوید و همانطور که می دوید مشاهده کرد که دو موجود انسان نمای کوچک به طرف سفینه درخشان می دوند… در حالیکه مقداری کیاه که ظاهرا از ریشه کنده بودند را نیز با خود حمل می کردند.     گونزالس که از سقوطش خون آلود و نیمه هوشیار بود وقتی دید موجود کوجولو به طرفش می آید چاقویش را از جیبش خارج کرد و ظربه ای به شانه آن موجود زد ولی چاقو بدون اثر برگشت و چیزی به گونزالس اصابت کرد… . در هر صورت او موفق به فرار شد و در حالی که تلو تلو می خورد به طرف مقر پلیس حرکت کرد . وقتی آن دو مرد داستانشان را برای پلیس تعریف کردند با این ظن مواجه شدند که مست هستند ولی آزمایشهای پزشکی هم نشان دادند که این دو مرد نه تنها مست نیستند بلکه در سلانت کامل روانی هستند و فقط دچار کمی شوک شده اند. به آنها آرام بخش خورانده شد و قبل از شهادت و قسم به آنها اجازه داده شد کمی استراحت کنند.     تاییدیه قصه عجیب آنها از منبع غیر منتظره دیگری هم آمد. دو روز بعد از حادثه ، یکی از پزشکان عمومی که آن دو را مورد معاینه قرار داده بود ، اقرار کرد که وقتی ار یک عیادت اضطراری به خانه اش باز میگشته است شاهد این برخورد عجیب بوده است ، او آنقدر که وقوع حادثه برایش محرز شئ صبر کرده بود تا مبادا در گیر یک تبلغات نا خاسته شود . ولی بخاطر ماهیت و اهمیت مشهود قضیه ، تصمیم گرفت در صورتی که مقامات کاراکاس هویت او را مخفی نگاه دارند به تصدیق گفته آن مردان بپردازد.

    این تنها مورد از این که در ونزوئلا منشا گرفته باشد نبود . چرا که آمریکای جنوبی صحنه ملاقاتهای بیشماری توسط اشیاء پرنده ناشناس بوده است .


یک شیی عظیم و براق ( مکان : هالسینگ بورگ در سوئد )

    از کشور سوئد ، جراید به نقل گزارشهای پیرامون حادثهای که در 20 دسامبر 1958 – کمی مانده به ساعت سه بامداد- برای دو مرد جوان اتفاق افتاد پرداختند. آن دو مرد وقتی از یک مجلس رقص به خانه باز می گشتند، برای بررسی یک شی عظیم و براق که در محوطه بازی کنار جاده فرود آمده بودند ، توقف کردند. آن دو مرد که یکی شان راننده کامیون و 25 ساله و دیگری یک دانشجوی 30 ساله بود. بطرف آن جسم عجیب رفتند. نوعی سفینه به شکل دیسک بر روی پایه های فلزی کوتاه – حدود 3 فوت- بالای سطح زمین قرار گرفته بود. بعدها آن دو به مقامات گفتند که چهار موجود خاکستری رنگ یا خاکستری پوش به قد تقریبی 4 فوت آنا را گرفتند. مرد دانشجو توانست خود را رها ساخته و به ماشین برسد و دیوانه وار شروع به بوق زدن کرد به امید آنکه کسی به کمکشان بیاید. راننده کامیون هم تا آنجا که می توانست تقلا می کرد ، ولی فهمید به هیچ وجه از پس این حریفان کوچولو بر نمی آید. او توانست با زوهایش را به دور یکی از تابلوهای راهنمایی و رانندگی بپیچد و خود را نگاه دارد به طوری که آنها نتوانند او را از تابلو جدا کنند.بعد از کلنجاری که به گفته دو نفر 7 یا 10 دقیقه به طول انجامید ، مهاجمان از صحنه گریختند و سفینه درخشان با سرعت در شب ناپدید شد و قهرمانان ما را که رهسپار شهر ( هالسینگ بورگ ) بودند را ترک کردند . راننده کامیون که اسمش ( هانس گوستاوسون ) بود گفت :     -( یک چیز را درباره این تجربه وحشتناک هیچگاه فرا موش نمی کنم ، و آن بوی تهوع آور موجودات فو است که مکررا به یاد خواهم آورد.)


نور چشمک زن در باهیا بلانچا ( مکان : ناهیه باهیا بلانچا در ونزوئلا )

    در 7 می 1955 روزنامه کاراکاسس به اسم ( ال یورنیورسال) به درج داستانی عجیب _ و به نقل از یک مهندس برجسته _ از یک سفینه دیسکی شکل پرداخت که در زمینی واقع در ناهیه متروکه ( باهیا بلانچا) روی داده بود.یک نور چشمک زن در راس کنبد کوتاهی که روی سفینه بود ، می درخشید. یک درب کوچک در کنار سفینه باز بود و مهندس ما خود را با فشار داخل آن کرده بود.      او به مقامات مسئول گفت که سه مرد کوچک را در یک محوطه مدور دیده بود. آنها ملبس به جامه های یکپارچه قهوه ای رنگ و تنگ بودند و یکی شان پشت صفحه کنترل نشسته و دو تای دیگر روی مبلهای منحنی شکل و کوتاهی دراز کشیده بودند . هر سه نفر آنها مرده بودند. به تخمین او قدشان بیش از چهار پا نبود، با پوستی به رنگ قهوهای تیره و چشمانی متمایل به زرد.     مهندس ما با دوستانش به آن محل می روند، ولی وقتی بدانجا می رسند، سفینه رفته بود. آنها از روی تصورشان تصویری از آن یا چیزی نظیر به آنرا کشیدند. تنها مدرک محسوسی که به دستشان رسید، چند توده کوچک از ماده ای خاکستری رنگ بود که در صورت لمس شدن داغ می شد. آنها بنا به در خواست دولت آن ماده را تحویل دادند و هرگز نتوانستند بفهمند که آن ماده چه بود و چه بر سر آن آمد.


صدای پارس سگ برای … ( مکان : دهکده کاروبل در فرانسه )

    از دهکده کاروبل در فرانسه خبری از « ماریوس دویلد» 34 ساله که کارگر ذوب آهن «بلانک میسرون» است ، واصل شد. روز دهم سپتامبر سال 1954 بود و ساعت تازه از 10/5 شب می گذشت که « دوایلد» صدای پارس سگش را از بیرون منزل شنید. خانه او در نزدیکی خط راه آهن قرار داشت و روی هم رفته می شد بدان عنوان«کلبه محقر» را داد. با این شک که دزد آمده است، او چراغ قوهاش را برداشت و آرام از در عقبی خارج شد.     در تاریکی شب می توانست بطور مبهم نوعی شی عظیم الجسه را در نزدیکی مسیر خطوط آهن تشخیص دهد. صدائی  ناهنجار از آنسو بگوش می رسیدو ماریوس درمانده فقط به نگاه قناعت می کرد. سگ در حال خزیدن به صاحبش نزدیک شد و درست در همان لحظه وی صدای قدمهائی را شنید. او بعدها به مقامات مسئول گفت از آنجا که او در مرز بین فرانسه و بلژیک زندگی می کند، گمان می کرده که قاچاقچیان به آن اطراف آمده اند. یک لحظه بعد بزرگترین شوک زندگیش را تجربه کرد. تا چراق قوه اش را روشن نمود، نور آن بر روی دو موجود کوچولو و عجیب که لباسی شبیه لباس غواصان با کلاهخودی بزرگ بر سرشان پوشیده بودند، افتاد. همانطوریکه او برای بستن دروازه باغ خیز بر می داشت تا از در رفتن آنها جلوگیری کند دریافت که توسط پرتو سفیدی که از شیی رو مسیر راه آهن می تابید، در جا خشک شده است. او با آن تابش شدید خیره شد بود و ظاهرا قادر به حرکت نبود. وقتی نو خاموش شد ، یعنی چند ثانیه بعد موجودات کوچک و شی عجیب دیگر رفته بودند . و دیگر اثری هم از سگ نبود ! . تحقیقات بعدی توسط مسئولان نشان داد که چیزی با سنگینی قابل ملاحظه ای روی تیرهای چوبی خظ آهن قرار گرفته بوده است.آثار به جامانده در فواصل ، مرتب و تازه بودند، آنهم در روی خطوط آهنی که ماه ها بود که بر روی شان انجام نشده بود!!! برخی از تیرها و سنگها به قدری سوخته بودند که با لمس کردن ، خرد و خاکشیر می شدند.     اینها همه شواهد محسوسی بودند که از آن شیی و سرنشینان عجیب و کوچک باقی مانده بود. حال به راستی آنها سگ را برای چی با خود بردند !!!


دختری شاهد فرود ( مکان : هاسل باخ در آلمان )

    مردی به نام هرلینکه شهردار اسبق هاسل باخ در آلمان به مسئولین اطلاع داد که او و دختر نوجوانش شاهد فرود یک سفینه بشقاب مانند در یک محوطه باز کنار جنگلی که آنها پس از مراجعت از دوچرخه سواری در آنجا نشسته بودند شده اند. شهادت قسم خورده آن شهردار سابق و دخترش شامل شرحی از مردان کوچکی که بسیار مشابه توصیفات سایر نقاط جهان بود ، می باشد.  یعنی قد در حدود 3/5 تا 4 فوت ، ملبس به لباسهای براق سراسری با کلاهخود… و در این مورد چراقهای آبی در جلوی لباسهایشان وصل بوده است. آنها قبل از اینکه به صفینه مراجعت کرده و از برابر آنها ناپدید شوند. برای چندین دقیقه در رو شنایی روز دیده شده بودند. و چندین نفر از احالی آن منطقه این سفینه اسرار آمیز را مشاهده کرده بودند و به پلیس گزارش داده بودند .و تمام آنها بدون اینکه همدیگر را دیده باشند و یا بشناسند ، مشخصات مشابهی داده بودند.


انفجاری در یک پناهگاه ساحلی ( ایالت اونتاریو در کانادا )

    از مجله داخلی شرکت معادن آهن استیپ راک با مسئولیت محدود در کنار دریاچه استیپ راک – واقع در ایالت اونتاریوی کانادا ، یکی از جالب ترین و صریح ترین گزارشها از این دسته واصل شده است. بطور خلاصه این خبر حاوی رویدادی است که توسط یک مهندس معدن و همسرش در دوم ژوئیه 1950 کمی قبل از غروب آفتاب اعلام شده است. آنها با اوتو مبیل به قسمتی از دریاچه که به خلیج ساوبیل معروف است و یک پناهگاه ساحلی دور افتاده و متروک می باشد ، رفته بودند. اتومبیل آنها در زیر درختان و بنابراین خارج از دیدرس پارک شده بود. آنها آتش کوچکی افروخته و در حال دم کردن چای بودند که ناگهان هوا شروع به جنبش کرد. مثل اینکه انفجاری در آن نزدیکی رخ داده باشد. مهندس که قادر به تعیین محل مزاحمت نشده بود، به بالای سخره ای که مشرف به خلیج بود ، رفت و به اطراف نگاهی انداخت.     از میان یک شکاف که در بالای تخته سنگ بزرگی قرار داشت، او میتوانست یک نوع وسیله نقلیه درخشان که روی سطح آبو خدود شششصد یارد دورتر آرام گرفته بود ، را مشاهده کند. همسرش هم در آن بالا به او پیوست و متفقا حدود ده دقیقه نظ

نظرات شما عزیزان:

fateme
ساعت13:24---14 مرداد 1392
سلام
وبلاگ بسیار بسیار جالبی داری خیلی جالب .بیا با هم تبادل لینک کنیم من شمارو لینک کردم شما هم منو با عنوان داستان های زیبای من منم و توتویی با ادرس/ک
www.fateme-fgh.lxb.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:امید به یافتن موجودات فضایی,(همچی در مورد فضایی ها),, | 12:52 | نویسنده : pooyanasadi |
لطفا از مطالب قبلی دیدن فرمایید (جک و طنز در مطالب آخر هستند( لوگو ﻫﻤﭽﯽ.ﺍﺯﺍﺩ.ﺩﺍﻧﻠﻮﺩ.ﺩﺍﻧﻠﻮﺩﻓﯿﻠﻢ.ﺩﺍﻧﻠﻮﺩﺍﻫﻨﮓ.ﺧﻨﺪﻩ.ﺳﻮﺗﯽ.ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ.ﻋﮑﺲ.ﻋﮑﺴﺨﻨﺪﻩ ﺩﺍﺭ.ﺑﺎﺯﯼ.ﺩﺍﻧﻠﻮﺩﺭﻣﺎﻓﺰﺍﺭ.